DISC & KLANTCONTACT

 Jouw persoonlijk stappenplan naar meer klik en minder clash

Sluit je aan bij talloze professionals die door de inzichten van DISC doorbraken hebben ervaren in hun klantgesprekken. Zet de eerste stap naar een beter begrip van jezelf en je (potentiële) klanten.

WAAROM DEZE MASTERCLASS?

Begrijp jezelf beter

Duik in je unieke eigenschappen, sterke punten, ontwikkelpunten en persoonlijke motivaties.

De basis van de 4 DISC stijlen

Leer over de DISC profielen: Dominance, Influence, Steadiness en Compliance. Omarm de diversiteit.
Begrijp hoe je effectief kunt verbinden en samenwerken met klanten, collega’s en vrienden.

6 stappen naar effectief  klantcontact

Heb je ooit het gevoel gehad dat je een andere taal spreekt? Ontcijfer in deze Masterclass de communicatiebarrières en verander misverstanden in groeikansen. Leer door lastige gesprekken te navigeren met strategische inzichten - doormiddel van het 6 stappenplan in de "DISC Klantcontact Roadmap".

Inzetten van de DISC stijlen

Positioneer jezelf voor succes door je (professionele) vaardigheden te verfijnen op basis van DISC-inzichten. Voel minders spanning, meer harmonie en er vaar hoe je effectief klantgesprekken kunt voeren. 

MASTERCLASS SNEAK PEEK

65,-*

Start jouw DISC succes hier

In deze Masterclass

  • Leer over DISC en wat het model kan bijdragen aan je klantgesprekken
  • Uniek 6 stappen "DISC Klantcontact roadmap" om beter met je (potentiële) klanten te connecten & gezamenlijke doelen te bereiken
  • Ontdek hoe je om kunt gaan met weerstand, werk naar "echt" wederzijds begrip en succesvolle gespreksuitkomsten 
  • Digital Masterclass 80+ pagina´s
  • 8 Persoonlijke opdrachten + Korte introductie video's
  • 2 korte bonus hoofdstukken (DISC en vergaderen, DISC in Marketing)
  • Je kunt de pagina´s downloaden voor levenslange toegang
  • In het Nederlands

DISC Masterclass ontvangen: Hoe werkt het?

  • Aankoop via Plug & Pay
  • Ontvang de Online Masterclass via link in mail


*let op, early bird prijs. de prijs gaat naar 80,-

00
days
00
hours
00
minutes
00
seconds

DEZE MASTERCLASS IS VOOR JOU, ALS...

  • Je het zat bent om het gevoel te hebben dat je klant en jij een totaal andere taal spreken (miscommunicatie op afspraken of gewoon niet beginnen aan taken). Hoe kan dit?
  • Niet van 'droge' communicatie training houdt
  • Ernaar streeft om je klanten "echt" te begrijpen
  • Je communicatie skills wilt leren waar jij en vooral je klanten gelukkig van worden
  • Je gezamenlijk succes wilt bereiken en minder spanning wilt ervaren
  • Klanten* (in de breedste zin) positief wilt beïnvloeden
  • Minder clash en meer klik, zodat je minder frictie voelt en meer inner peace en harmonie
  • Dit wil bereiken via een gestructureerd model: DISC

    *Klanten: kunnen je (potentiële) sales klanten zijn, maar ook de externe partners, stakeholders, cliënten, overheden die je spreekt.